Sobota
01. Julij
ob 19.30
Loški grad - Škofja Loka

OPERNI ODER

Nuška Drašček, mezzosopran

Jadranka Juras, mezzosopran

Matej Vovk, tenor

Aleksandra Naumovski Potisk, klavir

 
Vstop prost
*V primeru dežja bo dogodek potekal v Sokolskem domu


Spored:

Slovenska himna

G. Rossini (1792 – 1868): Non piu mesta (Pepelka), Nuška Drašček
V. Bellini (1801- 1835) Se Romeo, Jadranka Juras
G. Verdi (1813 – 1917) Lunge da lei ( Traviata), Matej Vovk
G. Bizet (1838 – 1875) Seguidilla (Carmen), Nuška Drašček, Matej Vovk
E. Capua (1865 – 1917) O sole mio (Napolitanska pesem). Matej Vovk
S. Cardilo (1874 – 1947), Core ngrato (Napolitanska pesem)
G. Bizet (1838 – 1875) Habanera (Carmen), Nuška Drašček
G. Verdi (1813 – 1901) Cancone del velo (Don Carlos), Jadranka Juras
R. Simoniti (1914 – 1981): Večerni hlad, Nuška Dračšek
Kje so tiste stezice (prir. M. Tomc), Matej Vovk
F. Lehar (1870 – 1948 ) Lippen schweigen (Vesela vdova), Jadranka Juras, Matej Vovk
F. Sartori (1957): Con te partiro, Nuška Drašček, Matej Vovk


Nuška Drašček Rojko

nuska

Mezzosopranistka Nuška Drašček Rojko je študirala petje pri prof. Matjažu Robavsu na Akademiji za glasbo v Ljubljani, kjer je tudi diplomirala. Na državnih tekmovanjih TEMSIG leta 2008 in 2010 je v svoji kategoriji prejela zlati plaketi. Na mednarodnih pevskih tekmovanjih je osvojila 4. (Feruccio Tagliavini, Deutschlandsberg, Avstrija), 3. (Nuits lyriques, Marmande, Francija, 2013) in 2. nagrado (Grandate, Italija, 2014). V operi Jolanta P. I. Čajkovskega je v vlogi Laure sodelovala na koncertni turneji z Anno Netrebko, orkestrom Slovenske filharmonije pod vodstvom Emmanuela Villauma in s Slovenskim komornim zborom (2012). Koncert so v živo posneli za Deutsche Grammophon. Leta 2013 je z orkestrom Slovenske filharmonije pod vodstvom Uroša Lajovica kot solistka sodelovala pri izvedbi Mahlerjeve Pesmi zemlje (Das Lied von der Erde). V SNG Maribor so jo angažirali za vlogi Mercedes (Carmen, 2013) in Olge (Jevgenij Onjegin, 2013). Na našem odru je nastopila v vlogah Magdalene (Rigoletto, 2013), Javnega mnenja (Orfej v peklu, 2015), Emilie (Otello, 2016), Barbare (Katja Kabanova, 2016) in Pepelke (Pepelka, 2017). Aprila 2014 je s Simfoničnim orkestrom RTV Slovenija pod vodstvom Matthiasa Bammerta kot solistka sodelovala pri izvedbi Golgote (F. Martin). S Simfoničnim orkestrom Akademije za glasbo pod vodstvom Marka Letonje je aprila 2014 sodelovala pri izvedbi Novembrskih pesmi (L. Lebič), septembra 2014 pa je s Simfoničnim orkestrom SNG Maribor pod vodstvom Mladena Tarbuka sodelovala pri izvedbi Požgane trave (L. Lebič).


Jadranka Juras

jadranka

Jadranka Juras je diplomirala iz jazzovskega petja na Univerzi za glasbo in odrsko umetnost v Grazu. Med samim študijem in po končanem študiju je posnela dve samostojni zgoščenki Anima in Sakura, kateri sta bili med slovenskim poslušalstvom in na radijskih valovih zelo dobro sprejeti (album Anima je bil med drugim razglašen tudi za album leta). Je redna gostja na številnih ploščah slovenskih glasbenikov. Po končanem glasbenem študiju jazzovske glasbe, se je popolnoma posvetila študiju klasične glasbe. Tako je leta 2012 debitirala v vlogi Dido na odru SNG Ljubljana v operi “Dido in Enej”, ter na povabilo dirigenta Emmanuella Villaumea odšla na evropsko turnejo s Slovensko Filharmonijo in Komornim zborom. Poleti leta 2014 je na tekmovanju Prof.Dichler Wettbewerb na Dunaju prejela nagrado za najboljšo pevko, ter debitirala v operi Figarova svatba v vlogi Cherubina. Vmes je sodelovala tudi s solistom slovenske Filharmonije, Tiborjem Kerekešem in posnela dve pesmi na njegovem albumu z naslovom “Meetings”, ki je v letošnjem letu izšel v založbi Slovenske Filharmonije. Jeseni 2015 bo izdala svojo tretjo zgoščenko z naslovom “Paris honey”, ki bo vsebovala jazzovske standarde ter konec leta, na povabilo National Moravian – Silesian Theatre, debitirala v operi “Roberto Devereux” v vlogi Sare.


Matej Vovk

matej

Matej Vovk se je rodil v Novi Gorici. Svojo glasbeno pot je začel kot učenec solopetja pri prof. Rajku Koritniku in nadaljeval na Srednji glasbeni in baletni šoli v Ljubljani pri prof. Marku Bajuku in prof. Mateji Arnež-Volčanšek. Študij je zaključil v razredu prof. Janka Volčanška. Diplomiral je v opernem studiu ljubljanske Opere pri prof. Vitomirju Marofu in prof. Lojzki Žardin. Udeležil se je solopevskih seminarjev, izpopolnjeval se je v belgijski poletni šoli Opera plus. Na tekmovanju Mladih glasbenikov Republike Slovenije leta 2004 je prejel prvo nagrado.

Od leta 2002 je zaposlen v SNG Opera in balet Ljubljana, od leta 2006 je stalni član solističnega ansambla, kjer je uspešno poustvaril več tenorskih vlog. Debitiral je z vlogo Ministra v Tochovi operi Princeska na zrnu graha, nato je nastopal še kot Don Eusebio (Prilika dela tatu), Giuseppe in Gaston (La traviata), Abdalo (Nabucco), dr. Blind in Alfred (Netopir), Leander (Zvedave ženske), Spoletta (Tosca), Harlekin (Atlantski cesar), Incredibile (Andrea Chenier), Izvrševalec (Brata), Albazar (Turek v Italiji), St. Brioche in Camie (Vesela vdova), Mojster ceremoniar (Zaljubljen v tri oranže), Rodrigez (Don Kihot), Parpignol (La bohéme), Fiorello in Poveljnik straže (Seviljski brivec), Dancairo (Carmen), Prižigalec luči (Manon Lescaut), Ovlur in Jeroška (Knez Igor), Požigalec (Renske nimfe), Mengon (Apotekar), Philip (Gledališki direktor), Franjo in Rajdl (Gorenjski slavček), Mateo Borsa (Rigoletto), Rodrigo (Otello), Mornar (Dido in Enej), Aristej in Pluton (Orfej v peklu), Kudrjaš (Katja Kabanova), Don Curcio (Figarova svatba).

Kot koncertni pevec je nastopal z različnimi orkestri pod vodstvom uglednih domačih in tujih dirigentov (Vjekoslav Šutej, Milivoj Šurbek, Andrej Zuna, Simon Krečič, Urša Lah, dr. Mirko Cuderman …). Sodeloval je s Simfoničnim orkestrom in Komornim zborom RTV Slovenija, Pihalnim orkestrom slovenske vojske, Akademskim pevskim zborom Tone Tomšič, s Slovenskim komornim zborom, s katerim je kot solist posnel vrsto skladb v okviru izdaje zgoščenk Slovenske zborovske glasbe. Večkrat je nastopil na Gostičevih dnevih v Domžalah, na koncertih pod okriljem Imago Slovenije, s simfoničnim orkestrom RTV Slovenija kot Pilat v Pasionu po Janezu skladatelja Damijana Močnika.


Aleksandra Naumovski Potisk

aleksandra

Dejavna je na mnogih umetniških in pedagoških področjih. Poučuje klavir in komorno igro na Glasbeni šoli Ljubljana Vič – Rudnik. Leta 1999 je prejela nagrado za slovenskega Inovativnega učitelja leta, že naslednje leto je Založba Rokus izdala njen avtorski učbenik Čudoviti svet zvokov za uporabo pri predmetu glasba v devetletni osnovni šoli. Na evropski konferenci European Piano Teacher Association – EPTA 2005 v Manchestru (Velika Britanija) je predavala o skladatelju Alojzu Srebotnjaku in predstavila njegove skladbe iz zbirke za otroke Scherzzzzando. Kot mentorica klavirskega tria je skupaj z učenci prejela prvo nagrado na Tekmovanju mladih slovenskih glasbenikov v kategoriji komorne skupine ter večje število nagrad s posameznimi učenci na različnih tekmovanjih v Sloveniji in tujini. Leta 2006 je ponovno predavala na evropski konferenci European Piano Teacher Association – EPTA 2006 na Madeiri (Portugalska), kjer je predstavila pionirje slovenske pianistike. Od leta 2013 je korepetitorka na Univerzi v Ljubljani, kjer je izvedla preko petdeset nastopov. Na področju korepeticij je delovala tudi z Rebeko Radovan ter v zadnjem času s solistkami ljubljanske Opere v ženskem vokalnem tercetu Casta Diva (Urška Arlič-Gololičič, Martina Burger in Gordana Hleb) ter na drugih pevskih recitalih (100.obletnica Rada Simonitija v Slovenski Filharmoniji, Unionska Dvorana Maribor…). Posveča se tudi skladanju glasbe tako za koncertno in instruktivno rabo (uglasbitev otroških pesmi slovenskih pesnikov za otvoritev Cicifesta v okviru knjižnega sejma v Cankarjevem domu) ter organizaciji različnih glasbenih dogodkov. Sodeluje tudi s Čarobno deželo pri izvedbi opernih predstav za otroke v Cankarjevem domu.

 


© IMAGO SLOVENIAE 2018. Vse pravice pridržane
Izdelava spletne strani: Pozitiven Design, Oblikovanje: LUKS Studio