VIVID CONSORT (Avstrija, Tajvan)
Christine Gnigler, kljunaste flavte, vokal
Sheng-Fang Chiu, kljunaste flavte
Lorina Vallaster, kljunaste flavte, vokal
Spored:
John Coperario (ok. 1570–1626), Fantazija
Antoine Brumel (1460–1513), T’Andernaken
Henrik VIII. Angleški (1491–1547), Taunder naken
William Byrd (1543–1623), The eagles force
William Byrd, Whereat an ant
William Byrd, In winter cold
Josquin Desprez (1450–1521), Helas madame
John Wilbye (1574–1638), Oh! What shall I do
William Cornysh (1465–1523), Fa la sol
John Wilbye, Ah! cruel Amarillis
Orlando Gibbons (1583–1625), Galiarda
Thomas Bateson (1570–1630), Come follow me, fair nymphs
Browning Elway Bevin (1605–1631), Browning
Johannes Ciconia (1370–1412), Sus une fontayne
Mathieu Gascongne (?–1529), Je suis trop jeunette
Antonello de Caserta (14. / 15. st.), Amour m’a le tuer mis
Neznani skladatelj z dvora Henrika VIII., I love unloved
Eustache du Caurroy (1549–1609), Une jeune fillette
Johannes Ciconia, O felix templum jubila
VIVID consort je dinamičen, muzikalno strasten trio kljunastih flavt, ki raziskuje glasbene svetove srednjega veka in ars nove, renesanse, zgodnjega baroka, pa tudi naše dobe. Glasbenice, razpete med duhom zgodovinskega časa in sodobnostjo, z igranjem na kljunastih flavtah in s petjem oživljajo izročilo minulih stoletij in ga dopolnjujejo z izbranimi skladbami iz zadnjih desetletij. Pri tem se opirajo na historične vire ter na različne umetnostne zvrsti prejšnjih obdobij in jih s svojim umetniškim pogledom na sedanjost nadgrajujejo v enovito, obenem pa raznoliko celoto.
Ansambel, ki je nastal na mentorsko pobudo uglednega specialista na kljunasti flavti Thomasa Lista, ima domicil na Dunaju. Nastopa na najrazličnejših prizoriščih po svetu. V tej sezoni ga med drugim čaka tudi nastop v dunajskem Konzerthausu (septembra). Novembra lani je izšla prvi zgoščenka tria, naslovljena Grenki sad (Bitter Fruit). Album je radoživo-melanholični spomenik renesančni pesemski ustvarjalnosti ter slavospev ljubezni in naravi. Pesmi z njega sestavljajo tudi nocojšnji spored.
Christine Gnigler je študirala kljunasto flavto pri Thomasu Listu na Zasebni glasbeni in umetniški univerzi mesta Dunaj ter historični fagot pod mentorstvom Jennifer Harris. Pod vodstvom Cornelie Horak se je izobraževala tudi v petju. Nastopa z različnimi zasedbami doma in v tujini kot izvajalka na kljunasti flavti in fagotistka. Kljub specializiranosti za baročno glasbo se posveča tudi sodobni in improvizirani glasbi. Ob članstvu v ansamblih VIVID consort in Phoenix baroque Austria sodeluje tudi z zasedbama Pneuma (nova glasba) in Open-Source Orchestra (nova in improvizirana glasba). Nastopala je na številnih festivalih in v koncertnih ciklih, v sodelovanju s kiparjem in performerjem Franzem Frauenlobom pa posnela zgoščenko back.come.never.they. V galeriji Konzett na Dunaju redno nastopa z zasedbo KonzettKonzeptKonzert Orchestra. Interpretirala je tudi sodobna dela Roberta Pockfußa, Jakoba Gniglerja, Hannesa Löschla, Juliana Gamischa, Bernharda Geigla, Bernharda Höchtla in Maje Osojnik.
Sheng-Fang Chiu se je glasbeno izobraževala pod mentorstvom Michaela Poscha na Zasebni glasbeni in umetniški univerzi mesta Dunaj ter na Univerzi za glasbo in gledališče Felixa Mendelssohna Bartholdyja v Leipzigu, kjer sta bila njena mentorja Anna Januj in Marcello Gatti. Že med študijem kljunaste flavte je prejela številne nagrade, med drugim na tekmovanju Fidelio leta 2010 in 2012. Skupaj s svojim ansamblom je leta 2011 prejela prvo nagrado na tekmovanju v izvajanju baročne glasbe La stravaganza v Cluju. Strokovno se je izpopolnjevala pri znanih specialistih baročne prakse, med drugim pri Hanu Tolu, Danu Laurinu, Bartholdu Kuijkenu in Sergiu Azzoliniju. Kot solistka nastopa v Avstriji, Nemčiji in Švici ter na številnih mednarodnih festivalih (leta 2014 je igrala na otvoritvenem koncertu Festivala Tartini v Piranu). Kot komorna glasbenica je sodelovala z ansambli Wiener Akademie, Capella Leopoldina, Accentus Austria, Orchester 1756 in Telemann & Co. Od leta 2014 je asistentka Michaela Poscha na Zasebni glasbeni in umetniški univerzi mesta Dunaj, od leta 2017 pa poučuje na leipziški Univerzi za glasbo in gledališče Felixa Mendelssohna Bartholdyja.
Lorina Vallaster je študirala kljunasto kflavto pri Thomasu Listu na Zasebni glasbeni in umetniški univerzi mesta Dunaj. Trenutno nadaljuje študij v razredu Carstna Eckerta na dunajski Univerzi za glasbo in uprizoritvene umetnosti. Udeležila se je mojstrskih tečajev pri Michaelu Schneiderju, Danu Laurinu, Mauriceu Stegerju in Dorothee Oberlinger. Med letoma 2010 in 2015 se je izpopolnjevala tudi v igranju dunajske oboe (pri Thomasu Hönigerju na Zasebni glasebni in umetniški univerzi), izobrazbo pa dopolnila z lekcijami iz petja pri Ingrid Bendl. Od leta 2014 je skupaj z ansamblom Sferraina prejemnica štipendije Yehudija Menuhina. Leta 2015 je samostojno nastopila v ciklu Musica Juventutis v Konzerthausu na Dunaju. Istega leta je sodelovala tudi v glasbenogledališkem projektu Robinson na festivalu Wien modern, na dunajskem tekmovanju Fidelio pa bila nagrajena za plesno-glasbeni videoperformans Vito!. Sodelovala je s skladatelji, kot so Hannes Löschel, Julian Gamisch, Adrian Artacho, Simon Öggl, Gerd Kühr in Thomas Simaku.
Vstop prost.
V sodelovanju z: